Sova bör man annars dör man

    Datum: 2011-02-08 • Klockan: 20:37:30

Canon 500D + Tamron 90/2.8
s 1/100 | f 5.6 | ISO 100

Det kändes verkligen som vår när jag såg den här busken i vår trädgård. Sedan kom jag på att den alltid är och kommer antagligen inte bli något annat än grön. Det förstörde ju den där vårkänslan kan man säga... Vintern suger, när det är sommar. Dååå blir det intressanta bilder - lääängtar.

Igår gick jag och la mig 9(!) men somnade inte förens 3 typ, därför så tänker inte jag göra samma sak igen. Det är liksom lönöst att lägga sig(mig) tidigt. Aja, till saken. Det jag ville säga var att på senaste tiden har jag varit så himla seg och trött så att jag har sagt saker som är... konstiga? Eller typ tvärt om...
I helgen sa jag "men jag hörde ju det med mina egna ögon" och "1 fel gör inte 2 rätt" och idag så sa jag "tänk efter när du säger något". Sömnlöshet är inte bra för mig.

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
alexandra

shit så najs header!

2011-02-08 @ 21:40:26
URL: http://randomabilder.blogg.se/
lisa

du tar jätte fina bilder!:)

va gärna med i mina fototävling :)

2011-02-08 @ 22:33:54
URL: http://lisamalysjeva.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback