Onsdags-videoblogg!

    Datum: 2011-02-23 • Klockan: 17:45:00
Videoblogg! Fööööörlåt för att den är över fem minuter men jag hinner tyvärr inte klippa. Så nu får ni veta hur mycket onödigt jag egentligen säger innan jag klipper en video. Ajaj, stackars er OCH MIG! Det här är ju bara pinsamt....


Jaaag vet att inte alltid min överdel på mitt huvud syns men iMovie (var tvungen att ladda in där först för att få över till youtube) krånglar!

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Linnea

vilken dag ska du komma till mig ?

fredag eller lördag ?

2011-02-23 @ 18:14:21
URL: http://enlinnea.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback