Dröm inga mardrömmar nu hoppas jag

    Datum: 2011-02-09 • Klockan: 19:15:04

Jag tyckte aldrig om min gamla kamera särskillt mycket. Jag sa hela tiden om någon undrade om jag var nöjd med mitt köp att jag var supernöjd. Bara för att försöka intala mig själv om att det var en jättebra kamera och jag skulle inte vara missnöjd. Men den sög. Nikon Coolpix S220 = fuck u.

Om man vill ha en bra kamera till att ta kort på allt möjligt rekomenderar jag den inte men om man av någon anledning vill ha lite stillbilder till en skräckfilm så rekomenderar jag den till 110%, ser ju riktigt proffsigt ut. Verkligen.


                                        Andra klickbara bilder från den rosa kameran:
           

Om ni ska köpa en kompaktkamera, låt den kosta. Det är bättre att den är lite dyrare än att du ångrar ditt köp som du antagligen kommer att leva med i ett till två år. Tror min bajskamera kostade 1500 svenska riksdaler. Sparade till en systemkamera och var desperat. 
Canon ixus-serien är grymma och relativt billiga!


   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
LIENE

Du har cool blogg du och jag gillar dina bilder:)

2011-02-09 @ 21:08:19
URL: http://lienes.blogg.se/
My

Vad har du för kamera?

2011-02-10 @ 17:19:00
URL: http://mysanfoto.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback