mental inställning

    Datum: 2014-03-07 • Klockan: 12:01:00
 
Träningspeppen gick över till bloggpepp så here we go, sa aldrig att jag hade slutat blogga ju. Statusen just nu är hööög musik, ljummet kaffe och tagg inför dagens marklyft/bröst/vad-pass. Försöker bli bättre på det där med att tagga till innan träning. Kan utan några problem som helst ta mig till gymmet hur omotiverad och opepp som helst, genomföra det som ska göras och dra hem, helt rutinmässigt, som att vakna och käka frukost varje morgon. 
 
Men fuck that, vill inte vara average, vill vara så mycket mer, och det med hjälp av ett psyke taggat till 110%. Den biten är något jag försöker öva upp, att lämna all stress, ångest och måsten utanför och endast fokusera på musklerna som arbetar och känslan av kall metall mot handflatorna, endorfinerna och känslan som uppstår när man gång på gång överträffar sig själv med tyngre och tyngre vikter. Åh, denna kärlek just nu, hahaha.♥
 
 

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback