Skallsjö kyrkoruin

    Datum: 2013-11-02 • Klockan: 11:41:00
 
Vad passar bättre än bilder från en gammal slottsruin från 1200-talet såhär i halloweenveckan? Jo, mycket, men ändå. Satt och redigerade ett lite större projekt (kommer visa ok) hela gårdagen (hej musarm!) och när jag till slut var klar började jag redigera denna "bildserie" och då med lite väl stor entusiasm för att vara 2 på natten. Bytte himmel, förstorade korset, tog bort gräs, sten, mur, löv osv. Bild #3 är ganska uppenbart fejk om man inte har ett gravt synfel alternativt är min mamma men äsch då.
 

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
louise

så häftiga bilder!!

Svar: danke schööön!
Catrine

2013-11-02 @ 15:07:04
URL: http://www.louisejorgensen.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback