Nämen hej

    Datum: 2013-11-02 • Klockan: 00:58:00
 
Det är nu man sitter här och skäms lite över att man inte ens sa hejdå efter... 3 års bloggande. Tänkte gå in och kika lite i mitt arkiv förut för skoj skull, vilket inte gick alls bra då jag helt glömt bort lösenordsskyddet till bloggen. Och detta var ännu en av flertalet saker som lett mig till att börja blogga igen. Linnéa sa till mig imorse att man vet liksom inte vad jag håller på med nuförtiden. Kass uppdatering på exakt alla sociala nätverk - japp. Och jag vet heller inte själv vad jag gjort och gör och anledningen till att jag började blogga 2010 var för att på något sätt spara vardagen som jag sjukt lätt glömmer bort (& då kan vi ju ta exemplet att 14-åriga jag frågade min gamla brevvän om vi hade setts på riktigt eller bara i min dröm - vi hade setts på riktigt...). Dessutom lever min hårddisk lever sitt egna liv i koma och någonstans behöver jag ju därför spara mina bilder, palla fota i onödan liksom.

Så hej igen!

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Elise

YAY! Catrini is back in the game.

Svar: Jadåååå!!
Catrine

2013-11-02 @ 11:59:04
Matilda Jansson

HEJ CATRINE VI HAR SAKNAT DIG

Svar: HAR SAKNAT DIG MED
Catrine

2013-11-02 @ 12:53:29
URL: http://matildajjansson.webblogg.se/
louise

HEJ OCH VÄLKOMMEN TILLBAKA. DU ÄR GRYMT SAKNAD. HEJDÅ.

Svar: PUSSSSS
Catrine

2013-11-02 @ 15:06:52
URL: http://www.havsdimma.blogg.se
Sebastian Skarp

Kul att du är tillbaka igen Catrine!

Svar: :)!
Catrine

2013-11-02 @ 18:22:54
URL: http://fotoskarp.blogg.se
Sofie

woho äntligen!!

Svar: :DD
Catrine

2013-11-04 @ 21:26:26
URL: http://photo.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback