katten ni aldrig fått se

    Datum: 2013-01-13 • Klockan: 17:48:39
Tusse, katten jag inte vill ha i sovrummet på natten. Det låter ganska hemskt va? Är seriöst rädd för min egen katt. Stirra på ögonen under ett par sekunder så kanske ni förstår vad jag menar. Det ser ut som att hon vill lemlästa en och dricka upp allt blod, ärligt talat så ser jag henne som ett miniatyrlejon. Allt ont hon har gjort mig däremot är att naffsa lite smått på mina händer samt käkat upp min krukväxt, men jag vet att om hon fick chansen så hade hon mer än gärna kalasat på mig om jag inte var x antal gånger större än henne. Vår relation är fantastisk, yes. 

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Ebba

Naaww, vilken sötis, men förstår att man inte vill vakna med de ögonen en dm från ansiktet:P

2013-01-13 @ 18:45:25
URL: http://trendbyebba.blogg.se
Louise - Fotografi

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

2013-01-13 @ 19:43:44
URL: http://www.louisejorgensen.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback