osammanhängande blogginlägg? VINTER!!!!!

    Datum: 2013-02-14 • Klockan: 00:37:00
Modell: Linnea Rodell
Japp, min blogg är enformig nuförtiden, I know I know MEEEEEN det är vinter så då är det okej. Att det är vinter kan ursäkta i princip allt. Usla betyg? Vinterdepression. Inga rena kläder? Vinterjacka över skiten. Utebliven träning? Lååångt kvar till beachen. Katt som käkar upp en bortglömd kalkonskiva brevid min säng? what

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
louise

ba för att jag är ditt största fan måste jag kommentera alla dina inlägg. fett fina bilder oki

Svar: <3
Catrine

2013-02-15 @ 23:33:20
URL: http://www.louisejorgensen.blogg.se
Tahani - Fotoblogg

Fin blogg, hur mår du? :)

2013-03-02 @ 19:58:53
URL: http://Tahani.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback