ny boat sightseeing

    Datum: 2012-09-06 • Klockan: 22:00:35


En dag i New York åkte vi ut på en båtsightseeing som åkte ut över hudson river så att man fick se Manhattan utifrån och den andra delen av New York-ö-grejen som jag inte riktigt minns namnet på. En grej som jag faktiskt förvånades över när jag kom till New York var att det var liksom som en dimma runt varje skyskrapa, smog, just pga att trafiken släpper ut så mycket avgaser, lite tråkigt att se, en realitycheck typ, jorden förstörs verkligen. Iaf, strax innan vi skulle gå på båten blev man fotad av några som kallade sig för "proffesional photographers" vilka jag hånde indirekt då de använde den inbyggda blixten på en Canon 1000D + kitobjektiv och sedan sålde bilderna alldeles för dyrt. Väl på båten var det astrångt och för lite sittplatser men de som satt ner verkade inte se ett skit ändå. Nu sätter vi punkt!

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Cajsa - FOTO

Find Bilder! Gillar speciellt den andra bilden !

Svar: Tack!!
Catrine

2012-09-08 @ 07:06:50
URL: http://casvephoto.blogg.se
Marinda Gadén

Vill också till NYC nu ..! Men fina bilder. :)

Svar: Tack!!!!
Catrine

2012-09-12 @ 18:44:47
URL: http://marinda.webblogg.se
eemelielinneea † photo clothes everyday

riktigt fina bilder!

jag har också varit i New York. Sjukt cool stad!!

Svar: Tack!
Catrine

2012-09-23 @ 22:56:37
URL: http://eemelielinneea.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback