tack mamma för din coola jacka

    Datum: 2012-11-13 • Klockan: 21:35:00
Johanna Rodell
Jaha, och då var du där igen Catrine, pysslandes med allt som du inte borde göra då du har ett extremt krångligt och oförståeligt matteprov imorgon. På den tiden då du kunde ha lärt dig de x antal sidorna i matteboken har du istället bakat, tränat, städat skafferiet, handlat, lagat mat, ätit, druckit några koppar te, tvättat kläder, målat naglarna och nu så bloggar du till och med. Allt för att den där andragradsekvationen ska hållas borta från synfältet. Jadå. Så EXTREMT duktig är du. Woop woop!
 
får sammanbrott!!1!11!!! ftsdghjkfsdlfrijk!!!!11!11!1 sghjfk rzschgvhuö.jkb kramar till er.

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Louise - Fotografi

andragradsekvationer <3333333 lol skoja okii
SÅ GRYMT SNYGGA BILDER ALLTSÅ

Svar: TAAKKK
Catrine

2012-11-13 @ 21:43:42
URL: http://www.louisejorgensen.blogg.se
melanie

dör så fina bilder!

Svar: Tack!
Catrine

2012-11-14 @ 16:04:00
URL: http://mmifoto.blogspot.se
linnéa - en fotoblogg

Fina bilder! Och jättefin blogg! :)

Svar: Tack!
Catrine

2012-11-14 @ 21:33:42
URL: http://linnealinneaa.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback