studiofotografering

    Datum: 2012-11-17 • Klockan: 08:42:57
Foto: Lovisa & Elise
Igår blev det äntligen dags för att göra något på fotolektionen som jag faktiskt inte har någon susning om hur man gör. Studiofotografering. Jag gick alltså från att kunna relativt mycket inom foto till att känna mig som en komplett nybörjare. Och det var faktiskt otroligt svårt att få ljussättningen preciiiis som man ville (som den perfektionist man är...) men är väl helt okejnöjd med mitt resultat av Lovisa som badass (som ni kommer få se så småningom). Men nu blir det till att utföra underverk, önskar er en kanonlördag!

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Louise - Fotografi

lol sån tuffing på första bilden<33

2012-11-17 @ 18:35:08
URL: http://www.louisejorgensen.blogg.se
Photos by Sigemo

Börjar ni med studiofotografering i tvåan? :O

Svar: Jaa, tyvärr!
Catrine

2012-11-24 @ 17:45:51
URL: http://photosbysigemo.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback