svensk försommar ohyeah

    Datum: 2012-05-20 • Klockan: 22:36:20
Älskade värme ♥. Eftermiddagen och kvällen spenderades tillsammans med Johanna nere vid vattnet med utsikt över Göteborgs skärgård. Varför finns ens vinter när det kan vara såhär himla skönt och bra?! Svensk försommar när den är som bäst helt enkelt!

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Louise - Fotografi

MEN GUUUUUUUUD SÅ HÄRLIIIIGT

2012-05-21 @ 09:11:55
URL: http://louisejorgensen.blogg.se/
JOHANNA

Såååå mysigt va det! :D <3

2012-05-21 @ 16:58:48
Mathilda ♥

Åh vilka härliga bilder! :D

2012-05-23 @ 19:52:49
URL: http://grahnforever.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback