gran canaria

    Datum: 2012-07-01 • Klockan: 01:01:53
2010 var året då jag började fota manuellt, ungefär samma tid då jag åkte till Gran Canaria med min familj. Detta betyder att mapparna därifrån består mestadels av oerhört överexponerade bilder, snea horisonter, oskarpa & suddiga skitbilder och 30 miljoner bilder på ett och samma motiv. Försökte rädda några i photoshop och HERRE MIN SKAPARE vad jag älskar det programmet. I alla fall! Vem blir inte sugen på att åka på semester i ett främmande land när man ser sådana här bilder? Va, va, va? Shittttt. 

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Elise

aah själv drar man till thailand imorgon då... MED SYSTEMKAMERAN muhahah!! >:)

Svar: MEN hallå, ser det ut som att jag bryr mig? NÄ JUSTE :PPPPPPP <333333
Catrine

2012-07-01 @ 13:37:50
URL: http://doodaadoolifesgood.devote.se
PHILIP

svar:
LONDON ÄR SÅ SJUUUUUKT FINT!
men man får väl tacka och säga detsamma, för dessa bilderna var bra! speciellt de 2 första! :)

Svar: men guu, tack du!!!
Catrine

2012-07-01 @ 15:47:41
URL: http://rawpixel.blogg.se
nattapattaaaaa lol.

ahahahhahahahahajajjaa alltså bilderna är bättre än vad jag tar ändå så:)))))))))))))))))

Svar: ahahah men natta nä var inte så hård mot dig själv <33333333
Catrine

2012-07-01 @ 18:03:48
Mathilda ♥

Jag tyckte bilderna var superfina! :)

Svar: Åh tack så himla mycket! :))
Catrine

2012-07-01 @ 20:51:41
ida | foto

så fina bilder :)

2012-07-01 @ 21:42:28
URL: http://iidas.webblogg.se
S O N J A F O T O

Så vackra bilder! :O

Svar: Tack! :D
Catrine

2012-07-08 @ 13:19:06
URL: http://zlokka.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback