en tripp till nimis

    Datum: 2012-07-10 • Klockan: 17:16:34
Let me present - Nimis. Gubben bakom detta "konstverk" är Lars Vilks, samma gubbe som nu lever under polisbeskydd dygnet runt då efter att hans teckning av Mohammed som rondellhund skapade kaos i muslimvärlden som mordhotade honom. Nästan varje dag under 30 års tid har han vandrat ner till samma plats för att spika ett par bitar drivved på Nimis. "Hur orkar han?" är då min tanke då jag höll på att dö på ditvägen i den kokheta solen bredvid skogens alla stup. Jag suger. 

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Louise - Fotografi

Så häftisch.

2012-07-10 @ 20:57:08
URL: http://www.louisejorgensen.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback