nystart, lets do this

    Datum: 2012-08-19 • Klockan: 23:08:01
Ser ni rätt? Ja, det gör ni. Jag har gjort någonting åt min blogg, HERRRREEEGUUUUUUD. Fick ett sådant där "min-blogg-suger-jag-kan-inte-fota-allting-suger-tillfälle" i några timmar förut och var såhääääääär nära på att bara radera hela bloggen och upphöra från all existens. Men icke då, minskade bildstorleken lite, bytte header, fixade om kommentarssidan, minskade rubriker och sådant. Om inte designen ser ut som den gör på bilden så får ni helt enkelt köpa en ny dator för jag orkar inte göra om den xDXxdDDXdXdxdddddDDDd.
 
I ALLA FALL, ska försöka göra bloggen lite mer vardaglig, så som den var för ca 278392890 miljoner år sedan, dvs "åååh, kolla denna goda frukosten jag åt, kolla kolLa!!!!" så kanske den kan uppstå från det döda inom sinom tid. Så var beredda på who the hell cares updates i framtiden. 

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Alva

MAJGAAAD, ASFINT JUEEE!! + DU ÄGER PÅ ATT FOTA CATRINE!!!!!

Sv: alltså tacktacktack, blir så sinnessjukt glad när du kommenterar min blogg!

Svar: ASDFGHJKLRTEESFEWFDCS TACK!!!!!!!!!!!!
Catrine

2012-08-20 @ 08:09:59
URL: http://alvafotar.blogg.se
Louise - Fotografi

Så himla snyggt det blev hörruuuu!

Svar: Dankekkekekekeeeeee!
Catrine

2012-08-20 @ 09:10:45
URL: http://www.louisejorgensen.blogg.se
lovisa [fotoblogg]

schnyyyyyyyyyggt!!!

Svar: Taackkiii loviiiii!
Catrine

2012-08-20 @ 17:55:18
URL: http://lovisaerika.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback