mamma

    Datum: 2012-05-27 • Klockan: 23:00:00

MIN mamma är den underbaraste människan som finns i mitt liv. Allt är bra med henne. MIN mamma är smart, rolig som tusan, omtänksam, uppmuntrande, självständig, vacker och fantastisk på alla sätt och vis. Jag känner mig ofta otillräcklig för att jag inte kan nå till hennes nivå. Jag har inte den kämparglöden som finns hos henne dag ut och dag in, den känslosamma sidan som alltid finns där eller den starka personligheten som är så galet otroligt bra. Jag är dålig på att beskriva min kärlek till människor runt omkring mig men jag försöker så gott jag kan. Och det är en av anledningarna till att jag ser upp till henne, jag vill vara allt som hon är som jag saknar. Jag vill bli som henne, hon är min förebild och mina drömmars framtid. Jag vill bli som henne, människan utan några fel. MIN mamma gör mig lycklig och får mig att må bra bara genom att finnas i mitt medvetande. Oavsett om hon är bredvid mig i soffan eller på andra sidan jordklotet så gör hon mig lycklig, hon får mig seriöst att fortsätta vilja leva och inte bara ge upp. Utan henne hade jag inte lyckats ta mig upp ur alla gropar som skapats, utan henne hade jag inte varit vid liv nu för det hade inte funnits något kvar värt att leva för. Med detta vill jag säga att jag älskar MIN mamma över allt annat, hon är den bästa som finns och medparten av mitt hjärta är faktiskt hennes. Gråter i stort sätt aldrig men nu rinner tårarna ner på kudden som är genomblöt samtidigt som denna låt spelas. Jag älskar dig mamma, vi ses ikväll. ♥

du är så himla vacker, mamma


   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Lina

haha, förlåt om jag ställde "dumma frågor" igår ;)

2012-05-28 @ 09:21:44
URL: http://linajehander.blogg.se/
Tess

Omfg dgwudguFGOfaF jag fick tårar i ögonen :((((((( FINT!

2012-05-28 @ 11:03:29
URL: http://coca-cola.devote.se
Louise - Fotografi

Så himla, himla, himla fint inlägg! Du är en så fin dotter!

2012-05-28 @ 18:26:12
URL: http://louisejorgensen.blogg.se/
Evelina

Tårar i ögonen mmmmmmhm.

Så himla fint skrivet, fina fina du!

2012-05-30 @ 18:35:20
URL: http://hanssons.webblogg.se/
S O N J A F O T O

Så fint ♥

2012-05-31 @ 14:56:27
URL: http://zlokka.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback