Eld & lågor

    Datum: 2012-03-14 • Klockan: 16:11:04
Anledningen till min frånvaro igår var att jag spenderade timmarna efter skolan på eldfesten här i Göteborg. Det är en fest som hålls i samband med det persiska nyåret men självklart är vem som helst välkommen. Följde med min kompis Assal dit. Det bjöds på mat från olika delar av världen och persisk musik. Go stämning! Ni ska få se lite fler bilder senare för nu ska jag koncentrera mig på att plugga in lite fakta om kroppens organ... yay.

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Cissi

Hihi, jag var där förra året med min kompis och hade egentligen tänkt och gå i år med, men då hade jag konsert och d sprack den planen... Men det är mysigt där iaf tycker jag! :)

2012-03-16 @ 22:50:05
URL: http://chokladmuffinsens.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback