utmanad

    Datum: 2012-06-04 • Klockan: 13:29:23
Blev utmanad av Michan OCH Alma så blandar lite, valde ut 13 frågor bara för att det betyder otur och ödet är trevligt att utmana.

Regler:
- svara på de elva frågor som personen ställt till dig och lägg upp på din blogg
- utmana 11 nya smarta homosapiens och ställ 11 nya frågor till dem

1. Vilket var ditt första gosedjur och vad hette det?
Mitt allra första gosedjur var en nalle som såg ut som björnen i björnes magasin. Men jag tyckte han var läskig så jag höll fast vid en docka jag kallade för "Millan", matade henne med fiskbullar hela tiden så ni kan ju gissa hur fräsch hon är nu. Hon var med mig heeeela tiden när jag var liiiten, på varenda dagisfoto.
2. En vecka på Island eller en i Thailand?
En på Island tror jag... Har alltid drömt om att fota på Island av någon anledning. Nu vill jag helst ut och resa för att fota, inte för att endast se sevärdigheter och njuta av livet.
3. Om du fick en önskan vad skulle det vara och varför?
Att få fler önskningar TEEHEEEEE.
4. Vatten eller bubbelvatten?
Bubbel!!!
5. Vad skulle du kalla din musikstil?
Svensk och fantastisk, amazing, asbra och bästaste som finns. Här under är de tre bästa albumen som någonsin gjorts. Alla låtar på de tre albumen ingår i min diamantsamling av awesomeness.
Veronica Maggio - Och Vinnaren Är... // Den Svenska Björnstammen - Ett Fel Närmare Rätt // Kent - Jag Är Inte Rädd För Mörkret.

6. Det första du skulle göra om du träffade din idol är...?
Har ingen idol. Bara förebilder.
7. Favoriträtt och varför?
Lax. 1. lättlagat // 2. supergott // 3. nyttigt. Att jag redan som småbarn åt upp all lax på julbordet år efter år kan vara en faktor... Äter det numera endast två gånger i veckan, oftast med grönsaker och keso av olika slag. Hade en period på ungefär 2 månader då jag åt lax 4 till 5 gånger i veckan. PERIODARE JA. Sedan kan jag rekomendera glass till middag då man inte orkar laga något, HAHA. Händer lite då och då...
8. Vad var det senaste du åt?
Ugnslagad lax med kokta morötter & keso.

9. Vad gör dig lycklig?
När jag inte är stressad, när jag skrattar med fina människor, när jag gör framsteg, när solen lyser genom persiennerna på en ledig morgon, när jag lyckas med något som jag inte trodde var möjligt, när jag ser folk jag tycker om le och när jag får komplimanger angående mitt fotande. Att det bara är sommar gör mig väldigt lycklig!
10. Vad gör dig ledsen?
Svek, hat, falskhet & när mina ägg inte är perfekt kokta.

11. Om du får bestämma helt själv, vad har du då på din pizza?
Jag vill inte ha någon pizza. Det är bara fett, kladdigt och jobbigt att äta. Överskattad skitmat. (sorri sorri alla pizza loverzzz)
Vilket är ditt favoritplagg?
Är Converse ett plagg? Nä? Min sparkdräkt då? 

Eh, alla har väl gjort denna? Men ni som vill kan ju göra den?! Om du väljer att göra just min utmaning så TELL ME.
1. Vad stod det i ditt senaste sms och från vem var det?
2. Om du var ett djur... vilket djur hade du helst velat vara?
3. Hej, jag heter Bill Gates och ger dig nu 1 miljon kronor, vad tänker du göra med dem?
4. Vilka "kända" människor har du sett in real life?
5. Samlade du på något när du var liten, i så fall, vad?
6. Är du beroende av något? Vad?
7. Vad hade du gjort om du var helt ensam kvar på jorden? (eldat upp Big Ben?)
8. Vilken måtlid på dygnet är den bästa måltiden?
9. Om du blev tvingad att tatuera in en tre centimeters bred spindel någonstans på kroppen, var skulle du placera den?
10. Om du hade blivit erbjuden en plats i Big Brother, hade du deltagit?
11. Visa en av dina favoritbilder.
När jag inte är stressad, när jag skrattar med fina människor, när jag gör framsteg, när solen lyser genom persiennerna på en ledig morgon, när jag lyckas med något som jag inte trodde var möjligt, när jag ser folk jag tycker om le och när jag får komplimanger angående mitt fotande. Att det bara är sommar gör mig väldigt lyckl

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Matilda

Jag gör den om det är okej? :D

2012-06-04 @ 14:49:21
URL: http://littledays.devote.se
Louise - Fotografi

Lol, jag har också ätit lax sen barnsben <3333



SV Taaaaack!

2012-06-04 @ 14:58:44
URL: http://louisejorgensen.blogg.se/
melanie

haha, jag gör den!

2012-06-04 @ 15:20:17
URL: http://mellesfoto.blogg.se/
MichaelaMagnusson

Cool blogg och grym header :)

Hur mår du? :D

2012-06-04 @ 16:20:27
URL: http://mickanmagnusson.blogg.se/
A N N A

Jag gör den! :)

2012-06-04 @ 19:53:28
URL: http://gustavssonanna.devote.se
S O N J A F O T O

Jag gör välllll den ocksåååå dåååådåååå :D (bara för att din blogg äger såååååååå:D)

2012-06-05 @ 11:31:02
URL: http://zlokka.blogg.se/
Linn - fotoblogg

Jag gjorde den, hopes it was OK! :D

2012-06-05 @ 14:48:55
URL: http://linnhaalvardssoneriksson.blogg.se/
AMANDAFOTO

jag gör den!! :D

2012-06-11 @ 19:00:11
URL: http://amandafoto.webblogg.se/
AMANDAFOTO

(fast lägger ut på torsdag) hehe

2012-06-11 @ 19:10:13
URL: http://amandafoto.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback