another one bites the dust

    Datum: 2012-06-11 • Klockan: 21:33:29
Woah, woah! Värst vad dammigt det var här inne då! Not good. Vad har hänt sedan sist? LIVET. Nej, nu ska vi inte vara sådana. BOOOYAH. Jag har käkat thai två gånger på samma dag och efter det runt ett kilo godis, totally worth it, haft Pretty Little Liars-marathon med Johanna, är nu på säsong 2 och GOD MADDAFAKKA DAMN VILKEN SERIE, d-ö-r,
cyklat bredvid en tant på spinningen som stönade OCH JA, detta resulterade i väldigt konstig stämning i salen,sedan har jag även lagt till min kompis farfar som kontakt i kontaktboken och det var ju en upplevelse det också.
Sedan så har jag även duschat i Göteborgs regn som sipprat ner från himlen flera dagar i streck nu.
Och imorgon börjar sommarlovet för mig och det kunde ju inte suttit finare alltså. Efter det försvinner jag till Johannas ställe på Tjörn och det sitter ju inte helt fel det heller.

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Louise - Fotografi

Dessa inlägg gör det värt att leva <33333

Svar: du är min snigel och jag är din mask 3<3<333
Catrine

2012-06-12 @ 07:38:56
URL: http://louisejorgensen.blogg.se/
Sara

Fin blogg!

2012-06-12 @ 21:28:32
URL: http://photobysara.bloggplatsen.se/
Emma Surell

*SV* HAHAHAHA på dig sjäälv!

2012-06-15 @ 11:47:02
URL: http://emmasurell.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback