TACK 2011

    Datum: 2012-01-01 • Klockan: 01:12:41

Taggar 2012 som assnygg. Tahahaha, nah. Men det är 2012 nu, gal1. Men samtidigt så extremt härligt. 2011 var både ett pissår och ett underbart år för mig. Pissår pga saker som hänt och att jag har fallit ner i "depressionsgropar" den större delen av hösten och vintern. Men samtidigt ett underbart år. De sista veckorna i nian var för mig underbara. Sommaren på Öland var fantastisk. Att jag började twittra och lärt känna sådana underbara människor där. Louise, Peter, Atti, Emsi, Alma, Freddy och massa fler -> kolla min länklista för faen! Ni är underbara ALLIHOPA. Och började gymnasiet vilket har resulterat i både lyckorus och depression. Träffat nya underbara människor där också! Assal, puss på dig. Och ni andra, ni vet vilka ni är.
2011 har jag främst blivit mognare, självsäkrare och mer självständig. Jag har vågat mer och har börjat ta mer ansvar själv. 2011 har varit ett enormt viktigt år för mig som person och jag hoppas att 2012 ska hjälpa mig att fortsätta utvecklas på rätt väg. Tihi, tack 2011, jag både hatar och älskar dig. ♥

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Marinda :)

"Lärt känna sådana underbara människor där. Louise, Peter, Atti, Emsi, Alma, Freddy och massa fler -> kolla min länklista för faen! Ni är underbara ALLIHOPA."

Det betyder jag är underbar :D Jag är med på din länklista <3333

2012-01-01 @ 01:21:17
URL: http://marinda.webblogg.se/
emma världens bästa emma

Du är också underbar <3



SVAR: tack så mycket Catti! Asså jag menar att jag inte ska röka, för har aldrig gjort det hähäh :D

2012-01-01 @ 03:38:00
URL: http://photoyemma.blogg.se/
Louise - Fotografi

SNYGGING PÅ BILDEN! <3333



DU är så jäkla underbar Cat! ♥

2012-01-01 @ 12:47:00
URL: http://louisejorgensen.blogg.se/
Assal

Massa massa pussar till dig min fina vän!

2012-01-01 @ 17:46:02
URL: http://assalsarazayer.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback