SWEET SUNDAY

    Datum: 2011-10-23 • Klockan: 19:20:14

Ni får även förutom att läsa om min söndag ↓ ta del av 4 väldigt omotiverade bajsbilder. De är tagna med antingen några timmars mellanrum, minuter, eller sekunder, ni tänka ut hur allt hänger ihop själva

Hejhopp alla ni! Det har varit en sjukt händelselös söndag - som vanligt. Men ja, sådant kan inte hjälpas (jo, egentligen). Har twittrat, varit sugen på lax, tuggat mitt sista tuggummi, lyssnat på bra musik, letat efter min iPod, funderat på att gå ut i solen, tappat mobilen i golvet för femtiotolfte gången, åkt bil, flummat med Louise, redigerat bilder på mig själv, irriterat min lillebror, funderat på att läsa en bok, drömt om New York och sådant där annat extremt givande.


Kika in här klockan 21 förresten!


   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Louise - Fotografi

Flummat med mig, som vanligt med andra ord!

Bilden på dig <3333

2011-10-23 @ 20:05:28
URL: http://louisejorgensen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback