MIN MÅNDAG

    Datum: 2011-10-17 • Klockan: 18:27:13
Heeeeej. Dagen har varit helt okej faktiskt! Trots att jag glömde bort min sovmorgon på två timmar i morse och det faktum att det är just måndag. Har precis lagat och ätit lax - haha, min ensidiga kost är to die for. Åt lax igår också, hehe. Kollar just nu på Robinson som jag missade förra veckan. Efter det så ska jag bara slappa och sedan sova tidigt. Satte mig faktiskt ner direkt när jag kom hem och pluggade NO, så det känns bra!

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Marinda :)

Haha det gjorde min dag att du missade din sovmorgon !

2011-10-17 @ 19:25:59
URL: http://marinda.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback