Vårglädje

    Datum: 2011-03-08 • Klockan: 15:46:36
Idag är jag tillbaka och tänker börja lite smått igen, faktiskt åtta hela dagar jag har varit borta härifrån! Är ni kvar?

Varför börjar jag? För att jag är typ glad!

Varför jag är glad:
1. Det har varit sol i tre dagar nu. Superfin soluppgång i morse som jag typ dog av när jag såg.


2. Det är studiedag imorgon! Ska sova ut. Ligga och dra mig i sängen och sen bara njuta av dagen och kanske plugga lite smått.

3. Det är internationella kvinnodagen idag, inte för att det betyder något särskillt men ändå. Dagen delar plats med både Fettisdagen/Semledagen och Pannkaksdagen. Därför kunde jag trycka i mig en god bulle fylld med sånt där gult. Samtidigt blev hela tangentbordet på datan full av socker eftersom jag envisades med att borsta bort massa socker ovanför en liten, liten tallrik som jag höll över tangentbordet...... smart Catrine, smart.


+ att jag inte är så himla trött eftersom dagen var relativt kort. Ska man ta sig när en liten promenad kanske? Yepp, let's do it. Ut i soliga vädret och en promenad bredvid sjön.

Seeeee yooou later!

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
CLAUDIA

vacker solnedgångsbild!

2011-03-09 @ 17:50:41
URL: http://cloudy.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback