Långhelg

    Datum: 2011-06-06 • Klockan: 16:37:22

Canon EF 50/1.4 USM


Hej. Mår lite sisådär, är förkyld och för varm för att göra någonting. Efter att Johanna hade åkt hem i fredags var jag och mamma och städade i mormors tomma gamla lägenhet (hon has moved). Eller jag gick runt och sjöng, det ekade liksom. Efter det duschade jag lite stressat, packade lite mer stressat och for iväg till Linnéa. Kom hem igår och mådde dåligt, internet funkade inte, tittade på sjukt dåliga tv-program, såg big brother-finalen. Idag har jag gått runt och svettats och klippt av ett par byxor, druckit ramlösa och fastnat i soffan(bokstavligt). Det är så sjuuukt varmt!


Nu ska jag krya på mig själv och... vänta på mat, haha!

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
sonja

^^ Bra helg ♥

2011-06-07 @ 18:22:50
URL: http://zlokka.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback