Första juni!

    Datum: 2011-06-01 • Klockan: 20:35:32
Det är första juni idag!! Och det betyder sommar, dessutom är värmen tillbaka. Idag på rasterna som skapades på grund av massa inställda lektioner åkte jag och Johanna iväg med mopparna, häärligt. Köpte jordgubbar, igen.... Efter skolan åkte vi hem till min mamma och hon ska sova över idag och imorgon, tjoohej! Vi åt jordgubbar till efterätt förut också, haha!
Vi tittar på Glee at the moment och nu säger jag hejdå,

have a naajjjs onsdag!

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
PHOTOSHOES

SVAR: tack så mycket! :)

2011-06-02 @ 16:13:15
URL: http://photoshoes.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback