HOME NOT SWEET HOME

    Datum: 2011-07-22 • Klockan: 00:06:49
HEJ! Hoppas ni har haft två underbara veckor. DET KAN MAN SÄGA ATT JAG HAR HAFT. De två veckorna i Öland har typ varit de bästa på flera år. Vi har inte gjort så varierade saker men det räckte för att kunna förklara veckorna som super. Vi kan väl typ tacka alla killar, stora som små, på Böda Hamns camping för det roliga. Bilder & "information" om vad som har hänt de senaste veckorna får ni någon gång i veckan som kommer, aja,

puss&kram&alltdetdär, GODNATT

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
claudia

haha, tackar.:)

2011-07-22 @ 21:47:59
URL: http://claudiajohansson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback