CARPE DIEM

    Datum: 2011-07-22 • Klockan: 13:23:15

Canon EF 50/1.4 USM

Hej och godmorgon! Var är solen var min första fråga när jag vaknade upp idag, sommar ska ju vara sommar liksom, eller? Vad som händer denna fredag har jag och Linnéa inte riktigt bestämt än, vi tar dagen som den kommer. Typ Carpe Diem. Vad gammal jag låter, haha
HA EN BRA FREDAG

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Aina

Åh tack vad glad jag blir! :D

Allt bra med dig?

2011-07-23 @ 14:36:05
URL: http://singit.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback