Som ett batteri kommer jag tillbaks till dej

    Datum: 2011-01-31 • Klockan: 15:55:44
Nu ska jag göra er avundsjuka hade jag tänkt!

JAAAAAG har ett extra batteri! Käääänn på den!!

Ah, okej, sååå himlans avundsjuka kanske ni inte blev...

Nu då! Ett unikt objektivställ, coooooltcooooltcooooooolt. Varje hål är på pricken anpassat efter objektivlocken, det kallar jag snyggt.

Någon som blev avundsjuk på mitt batteri?

Nu ska jag fixa en krönika som ska vara inne igår. Nu vet ni vad jag gör inom de närmsta ti mmarna.


   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Moa

sv: tack så mycket! Din är också jättefin! :D

2011-01-31 @ 16:11:03
URL: http://timlip.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback