Någonting gamalt som glittrar

    Datum: 2011-01-30 • Klockan: 19:13:19

Söndag kväll.


Sitter och smaskar Geisha, eller inte längre, tröttnade, haha!

Kommer att videoblogga 1 gång/vecka. Men vad ska man prata om? Senast satt jag ju och åt en frukt. Ska det vara så? Videoblogg=fruktstund? Iofs är det ju bra för hälsan...

Kommer skriva ett inlägg om Iso, slutartid, bländare, vitbalans osv någon gång den här veckan.

Blir det bra?

föresten, vad tycker ni om designen? Ska jag ändra något?

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
J A R I N A , a photo diary!

Snygg header!



Svar: Tack :)

2011-01-31 @ 12:37:16
URL: http://jarinafoto.blogg.se/
Ewe

Yes box, jag ska springa gbg varvet. =)

Vi kan ju höras <3 :D

2011-01-31 @ 15:39:32
URL: http://evelinaahaggh.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback