Synonymer till säkert, typ

    Datum: 2011-02-10 • Klockan: 21:26:51

Det funkar! IIIIIH! Trådlös fjärrutlösare, fjärrkontroll, IR-kontroll eller nu vad du tusan vill kalla det. Tro inte annat än att jag kommer spendera helgen med att ta kort på mig själv... Fick vänta typ 2 hela veckor på att den lille fjutten på ynka 200 kronor från cyberphoto skulle komma. Men nu är den här. I min famn. Eller nu vad du än tror. Den är säker. Säkrad. Säkrast. Säkert!

Nu spårar det ur, godnatt säger vi i stället. Såå hörs vi imon då en ny videoblogg nalkas (mitt antika ordföråd ska icke komma på klagan, det ska dyrkas)

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Alexandra

snygga bilder :D

2011-02-11 @ 06:20:11
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
malin [fotoblogg]

sv: tack =) gud va cool den svartvita bilden i din header är! :D

2011-02-11 @ 07:14:22
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Martin The Edge

Hej!



Lämna gärna din åsikt i Dagens fråga som idag handlar om mobiloperatörer.



Besöker du The Edge glöm inte att även anmäla dig till Veckans blogg där du kan bli länkad hela nästkommande vecka.



Önskar dig en fortsatt härlig fredag!

2011-02-11 @ 12:00:56
URL: http://edgeman.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback