Danmark - dag 2

    Datum: 2011-02-16 • Klockan: 12:50:11

Canon 50mm 2.5 @ 1/125sek ⎮ f/7.1 ⎮ ISO 400

Det är snöstorm i Fredrikshamn idag. Eller jag tror det. Vad är egentligen en snöstorm? Det snöar och blåser, går man ut, går man in igen. Men om man inte skulle få komma in av någon anledning får man snö i ögonen, huden börjar svida och man vill dö.

Ändå, cirkulerar måsar utanför fönstret. Ändå går det några få människor utanför. Ändå åker det då och då bilar förbi. Ändå var jag ute i utomhuspolen förut och ändå gick jag till mataffären, det är ju faktiskt därför jag vet hur vädret känns mot huden.

Vi sitter på hotellrummet. Pappa, David och hans kompis tittar på svenska Disney Channel. Jag uppdaterar bloglovin' gång på gång utan att någonting händer. Snart, om någon timma, går vi ner till badlandet igen. Mitt hår är typ torrt, mina händer är torra och min hals törstar. Klorvatten. Men jag ska inte klaga, this is so fuuun!

CHACHAAA
Trackback