Kanske

    Datum: 2011-02-04 • Klockan: 21:46:24

Satt från början och kollade på vimmelbilder på Finest då jag fick syn på Mattias Klum som hade varit på biopremiär. Då så kom jag på att det var länge sedan jag kollade på hans hemsida. Jag vill också resa runt. Till Borneo, till Antarktis och till Galapagos och bara fota allt fint. Kunna leva på att resa runt och fota. Det vill jag också.

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback