Hopp

    Datum: 2011-02-25 • Klockan: 21:54:31


Imorgon upp tidigt. 8.15 för att vara exakt. Ska åka till Liiiiiinnéaaa som jag inte har träffat sen nyår (oj, var det så längesen?). Vi ska fota, fota, fota, fota och kanske något annat! :D På söndag ska jag hem igen till mamma och åka och shoppa. Såååå himlans längesen! Typ innan jul?

Grejen är den att det har bara varit så trista plagg i butikerna. Grått, svart, mörka färger blandat med jackor. Men nu, nu är det vår i butikerna!!! Vår, vår, vår, vår, vår, vår. Jag vill ha blommigt, volanger och spets - vååååår. VÅÅÅÅR.
Åh, nu ska jag sluta tjata om vår, men egentligen,

vem blir inte glad av att se solen, höra fågelkvitter och se snön smälta bort, slippa tjocka jackor, vinterskor och vantar, vem tusan blir INTE glad?


Tyler Ward – Dynamite (Taio Cruz Acoustic Cover)

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Linnea

Det kommer bli jätte roligt :D <3



Sv: nawww... men du får ändå mycket bättre bilder än mig :D

hahaahha är det vi sen som ska starta ett eget företag :D värsta bästa fotograferna ever :D <3

hahaha

2011-02-25 @ 22:48:20
URL: http://enlinnea.webblogg.se/
josephine- fixar din design gratis!

kikar in på din blogg hoppas du kikar in på min! :P

2011-02-26 @ 10:28:33
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback