GymnasieAnsökan

    Datum: 2011-02-24 • Klockan: 16:16:26
Ansökan till gymnasiet klart! Lite läskigt. Mattepluggandet går tvärtemot världsbäst, snart kommer pappa hem så att han kan förklara hela matteboken för mig. Men vet ni vad? Jag skiter i om inte matteläraren tycker om mig, jag skiter om han inte ger mig MVG, det kommer aldrig gå, jag har inte mycket av matematisk logik i min hjärna. Visst, jag tycker själv att jag ibland kan var hur logisk som helst och tycka att alla andra är helt borta, men matte och jag, det är som fisk och ketchup - det funkar inte.

Lite pluggbilder från veckan som visar att jag faktiskt har pluggat (bloggpaus "har jag haft", inte kamerapaus):

Alldeles nyss då jag skulle söka in!

Plugg, plugg, plugg, plugg.

Anteckningar från en SO-lektion......


PSSSSSSS! Valde Samhäll - medier, information och kommunikation för er som undrar!

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Anonym

HAHAHAHAHAHA

sista bilden va ju bra...

2011-02-24 @ 17:32:44
URL: http://evelinasnoveller.blogg.se/
Linnea

vad valde du för linje då ? :D

2011-02-24 @ 19:39:02
URL: http://enlinnea.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback