Excellente

    Datum: 2011-02-14 • Klockan: 19:48:56
Idag vaknade jag 14... var så sur på mig själv att jag inte gick upp då jag vaknade första gången, dvs 11. Jag har inte gjort någonting typ. Eller jo, gjort en skräckfilm med min Lillebror som dyker upp imorgon kanske?

Imorgon ska jag som sagt till Danmark (the reef), vet inte om hotellet har internet så vet därför inte om jag kommer kunna blogga. Men om dom har internet så bloggar jag ;)

Just nu tittar jag på "halv åtta hos mig" och dricker ramlösa. Efter det ska jag läsa ett nytt nummer av "fotosidan". Excellente.

Lensbaby @ 1/60 ⎮ f/2.0 ⎮ ISO 800

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback