Ernst "stickan" Kirschteigdjfkb

    Datum: 2011-02-23 • Klockan: 16:15:19
Let's skita i dah bloggpaus. Jag kan liksom inte hålla mig borta, det går ju ändå så snabbt! 30 minuter lixxom.

Heeeeeereeee weee goooo! Samhäll, Religion, Matte, Persikor. Vänta lite, vad gör persikorna där????

Before alla the books har jumped on mig.
Översättning: Innan all böcker have hoppat på me.


Haha! Strax utanför mitt hus hittade jag en tändsticksask med ingen mindre än Ernst Kirschteigdjfkb!
Click on dah bild for a större look!

"När en katt ligger i ett rum och sover finns det inget för en inredare att göra där"
HÄRMED döper jag dig till Ernst "stickan" Kirschteigdjfkb. Vi lådsas om att inte "stickan" är taget, det blir mycket bättre så.

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
ewe

aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh :D :D :D <3<3<3<3

Va sööööööööööt

2011-02-23 @ 17:18:17
URL: http://evelinasnoveller.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback