Canon speedlite 430EX II

    Datum: 2011-02-05 • Klockan: 17:22:29

Idag gick jag upp tidigt, vid 10 prick. Tro inte att jag vaknade själv, det var min mobil som fixade den saken. När jag vaknar själv vaknar jag ofta vid 13. Och då är hela dagen borta.

Fick en sån himla skrivarlust, så i morse när jag satt vid frukosbordet skrev jag en novell. Blev så himla inspirerad och kreativ så jag var tvungen att få ut det.

Idag har jag fotat fåglar, typ 100 stycken på en och samma plats. 5 svanar, massa änder och fåglar som jag inte kan namnet på, perfekt.

Vad jag precis har gjort ser ni på bilden. Äntligen har jag fått min lilla blixt. Eller nja... den är väldigt stor. Ska bara försöka förstå mig på det här nya fenomenet som jag nu måste handskas med... Massa knappar och sånt. Wish me luck!

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
Alexandra

härligt med extern blixt :D

2011-02-05 @ 18:42:38
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback