Blogbroken

    Datum: 2011-02-22 • Klockan: 20:38:51

Åh gud
, jag är verkligen bloggskadad! Känns så onaturligt att inte blogga. Har ju liksom gjort det sedan maj förra året! Sååå kände bara för att skriva ett litet inlägg. Sen så finns DE JU DOM SOM ÄR DESPERATA som tjatar på mig. En dag? EN DAG? Hah, känner mig lite smått uppskattad här va ;D


På den gamla goa tiden då autoläget var min bästa vän. Satt häromdan och redigerade bilder från juni. I mina tankar är det hela tiden samma ord som går om och om igen på repeat, sommar, sommar, sommar, sommar.

Har pluggelipluggat sedan jag kom hem + ätit en hel del. JORDGUBBSKRÄM, ni vet sån där som man fick på dagis. Såg det i affären igår och sa "PAPPA! JORDUGGSKRÄM, SNÄÄÄÄLLAAAA????". Dessutom har jag också ducshat och ätit annanas + middag då. Känner mig rätt så effektiv.

Nuuuu mitt härskap (säger man så?) ska jag återgå till min lille vän - samhällskunskapsboken dvs. Matten kan gå och bryta ihop, gillar inte den snubben längre, det förhållandet (provet) får gå som det går (knappt jag fattade det där, en dag i skolan och man är helt koko/borta/hjärndöd/ eller IQbadboll som min lillebror säger....)

Klockan 22 blir det Big Brother - hah, älskar korkade, mediekåta varelser som mer än gärna gör bort sig i tv! :D

VIII SEEEEEEEEES hörreniiii

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
sarah

vilka fina bilder du tar! vill också ha en bra kamera :(

2011-02-23 @ 13:21:35
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/
Ewe

Tack! <3

Mår faktiskt lite bättre nu. :P

2011-02-23 @ 13:36:04
URL: http://evelinasnoveller.blogg.se/
Anonym

HAHAHAHAHAHA GIg BROTHER

Minns när de gick på TV :D ;) :P :O

Tänk att de ska börja igen :>

De har väl inte vart på några år?

2011-02-23 @ 14:18:00
URL: http://evelinasnoveller.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback