Bikiiiiniiiitopp, want to take a dopp?

    Datum: 2011-02-15 • Klockan: 22:21:23

Tänkte "nu ska jag leta rätt på någon bild som inte är på mig själv under vattnet", hittar bilder från förra söndagen, dom blir bra som 'pynt' på inlägget. Nu kom jag på att dom också var på mig. Förlåt, men jag har tröttnat på att fota snö, is och kala grenar.

Nu till huvudsaken/huvudmåltiden/refrängen/det du vill:
Har ni lagt märke till att jag har en bikiniöverdel och badbyxor till det? Bikinitoppen är i bomull! Är allergisk mot typ det där syntettyget så att jag kan inte ha vanligt tyg. Dääärför har jag också badbyxor. Får rosa prickar annars. Dock får jag fortfarande prickar där snörena sitter. So sad, so true.

Nu vet ni ytterliggare en sak om mej, vill ni veta mer? Kan klämma in några rader ibland i inläggen, Vill NI det?

Väääääärldens bästaste låt:
Veronica Maggio – Jag kommer
Väääääärldens bästaste låt 2:
Oskar Linnros – Annie Hall


TACK OCH HEJ, hälsa Frej

sen så kan jag passa på att säga att mitt älskade adoptivbarn photoshop cs5 har dött i hjärntumör, rip have a nice trip, do you want some dip, no I don't think so - you're ded hope you've been fed. Love you so, I wont let you go. But you're already ded so now you're gone, miss you to much, come back to me, you have to pay the damn fee.

HOPPAS MIN ENGELSKALÄRARE SER DET HÄR

   Innan du kommenterar:
   - Jag fotar med en Canon EOS 5D Mark II, du hittar hela min utrustning om du klickar på "kamera" längst upp i menyn.
   - Nej, jag gör inte bloggdesigner men är dock öppen för frågor.
   - Nej, jag vill inte göra något bloglovin- eller länkbyte.
   - Nej, jag vill inte vara med i dagens blogg eller ställa frågor i din frågestund. Tack!



Kommentarer
CLARA [fotoblogg]

sv: Åhh, tack vad glad jag blir! Dina bilder får man ju också sommarkänslor av, riktigt fina! :D

2011-02-16 @ 10:08:41
URL: http://claraphotos.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback